Klantgerichte communicatie

direct toepasbaar

je maakt een concreet plan

direct in contact met de klant


Klantgerichte Communicatie met een Commerciële Reflex voor de KMO

doelstellingen van de cursus

  • Direct toepasbare tips om efficienter te connecteren met je klanten en je team. Zowel bij fysiek contact/telefoon/mail.
  • Een concreet plan van aanpak maken om je met jouw bedrijf te onderscheiden.

doelgroep

 

Elke ondernemer die zelf en/of met een team direct in contact staat

met de klant (b2c,b2b, van bakker/slager over boekhoudkantoor tot carwashuitbater).

 

inhoud van de cursus

  • Wat is doeltreffende communicatie?
  • Hoe gaat ons brein om met communicatieve impulsen?
  • Het belang van visualisatie.
  • Direct toepasbare efficiënte communicatie : fysiek gesprek, telefonisch, mail.
  • Het belang van bodylanguage.

methodologie

  • een dagopleiding in groep  (max. 12 deelnemers)

duur

1 volledige dag

Meer info of direct inschrijven voor

"Klantgerichte Communicatie"

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden (zie hiervoor de agenda).

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).

KMO-portefeuille

trainer: Johan Van der Hauwaert

Johan Van der Hauwaert