Golden Circle

vertellen waarom je iets verkoopt

in plaats van te verkondigen wat je verkoopt

bedrijfscultuur

Waarden, medewerkers, bestaansreden, ...

bikkelharde concurrentie

Met communicatie de baas kunnen


Communicatie levert recurrente klanten op

De concurrentie wordt bikkelhard. Hoe maak je als bedrijf het verschil tegenover de concurrentie? Hoe creëer je loyale klanten en werknemers?

 

De meeste bedrijven verkondigen wat ze verkopen. De kracht zit in te vertellen waarom je iets verkoopt. Mensen kopen op gevoel.

doelstellingen van de cursus

  • Deelnemers onderzoeken en evalueren huidige communicatie van bedrijven.
  • Deelnemers zoeken naar de bestaansreden van hun bedrijf.
  • Deelnemers formuleren de bestaansreden.
  • Deelnemers formuleren hun waarden.
  • Deelnemers leren loyale klanten en werknemers creëren.

inhoud van de cursus

  • Huidige campagnes evalueren.
  • Deelnemers bekijken de boodschap van hun bedrijf naar de buitenwereld.
  • Deelnemers leren hoe ze loyale klanten en loyaal personeel maken.
  • Ontdekking van de waarom vraag.
  • Waarom in communicatie.
  • Rationaliteit vs emoties.
  • Waarden van het bedrijf.
  • Belang van gemotiveerde werknemers.
  • Bedrijfscultuur.
  • Personeelsbeleid.
  • Waarom-mensen hebben hoe-mensen nodig.

methodologie

  • Theorie .
  • Praktische voorbeelden.
  • Oefeningen.
  • Evaluatie

Meer info of direct inschrijven voor

"Golden Circle"

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden (zie hiervoor de agenda).

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).

KMO-portefeuille

trainer: Christel Sonck

Christel Sonck