Commercieel telefoneren

boddy langauage

toch van belang

inkomende gesprekken

 

uitgaande gesprekken


Commercieel telefoneren 8 uur

In een 1-2-1 gesprek face to face is body language zeer belangrijk.

 

Echter tijdens een telefoongesprek ( inkomend of uitgaand ) ziet men u niet.

Nietemin is hier de body language minstens even belangrijk maar de focus ligt anders.

 

In deze workshop leert u aan de hand van tal van voorbeelden en rollenspelen hoe u efficiënt een telefoongesprek kunt voeren .

doelstellingen van de cursus

U leert efficient zowel een inkomend telefoongesprek te voeren

U leert efficient een uitgaand telefoongesprek te voeren

U leert een deal te sluiten

inhoud van de cursus

  • Leren efficient vragen te stellen
  • De eigenlijke vraag / klacht van de klant detecteren
  • Non verbale houding tijdens telefoongesprekken
  • Wat kan er misgaan
  • Wat zijn storende elementen
  • Waar en hoe telefoneren
  • Time frame

Meer info of direct inschrijven voor

"commercieel telefoneren"

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden (zie hiervoor de agenda).

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).

KMO-portefeuille

trainer: Franky Stevelinck

Franky Stevelinck