Ken uw klant

leren aanvoelen

wat je klant denkt

leren inschatten

wat voor je klant belangrijk is

 

"lezen" door

door vraagstelling


Ken uw klant: 8 uur

Uw klant kennen betekent niet dat u zijn naam kent (wat wel meegenomen is uiteraard).

 

Hoe meer u weet over hoe uw klant werkt, hoe hij denkt, wat voor hem belangrijk is, hoe zijn dagindeling eruit ziet enz.... des te beter u in de mogelijkheid bent om individugerichte voorstellen te doen. Bvb een klant die vernieuwend denkt iets voorstellen "dat al héél lang bestaat" is geen goed idee. 

 

In deze workshop leert u de klant " lezen" door vraagstelling en het tonen van interesse in wat hij doet.

doelstellingen van de cursus

Doel is hier niet om de naam van uw klant te kennen maar vooral om behoefte te creëren door interesse te tonen.

inhoud van de cursus

  • Wie is mijn klant?
  • Wat is belangrijk voor hem?
  • Wat wil ik weten?
  • Welk type klant heb ik voor mij?
  • Hoe stel ik het voor?
  • Hoe overtuig ik de klant dat ik de beste keuze ben?
  • Omgaan met tegenkantingen?
  • Hoe stel ik rechtstreekse vragen zonder pusherig over te komen?
  • Hoe overtuig ik de klant te luisteren?
  • Wie stuurt het gesprek?

Meer info of direct inschrijven voor

"Ken uw klant"

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden (zie hiervoor de agenda).

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).

KMO-portefeuille

trainer: Franky Stevelinck

Franky Stevelinck